بلندتر بخند

برگ هایم می لرزد،
اما
تو بلندتر بخند
فاصله ها است تا پاییز.
نظرات 2 + ارسال نظر
: دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

دلم خنده هایتان را میخواهد
فاصله ای از بهار نداریم :)

:)

SaharKZ چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

یاد این شعر افتادم که خیلی دوسش دارم:
از پس نبردی سخت باز میگردم
با چشمانی خسته که دنیا را دیده است بی هیچ دگرگونی
اما خنده ات که رها میشود
و پرواز کنان در آسمان مرا میجوید
تمامی درهای زندگی را به رویم میگشاید
...
عشق من, خنده تو در تاریکترین لحظه ها میشکفد
و اگر دیدی به ناگاه خون من بر سنگفرش خیابان جاریست
بخند زیرا خنده تو برای من شمشیریست آخته
...
بخند بر شب, بر روز, بر ماه, بخند بر پیچاپیچ خیابان های جزیره
بر این پسرک کمرو که دوستت دارد
...
نان را, هوا را, روشنی را, بهار را از من بگیر
اما خنده ات را هرگز تا چشم از دنیا ببندم ...
(اسم شاعر رو یادم نمیاد فقط اینکه شعر ترجمه شدس)

:)

شعر از نرودا ست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد