برادر زاده

چند روزی هست که یه کوچولو به خونواده دادش بزرگم اضافه شده. من که هنوز افتخار آشنایی با جناب ایشون رو نداشتم ولی شنیده ها حاکی از اینه که قیافه تن بسیار شبیه به منه.


پدرم امروز زنگ زده می گه: آره همه چیش عین توئه. چشم و گردی صورت و... فقط یه چیزیش فرق داره اونم گوشاشه، گوشاش به گوشای من رفته بیشتر.

می گم باباجان مگه گوشای من به گوشای تو نرفته؟ میگه هاااان؟ چرا خب!


می خواد هر طور شده یه چیزیشو شبیه خودش کنه ابوی گرام :))
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

ایییییییی جااااااااااااااااااانم
ببوسش از طرف من :**************

چشم!! ولی بوس اینقدی بکنم بچه چند روزه رو زبونم لال تلف میشه ها! :))
اما سعیمو میکنم توی چند سانس با فاصله زمانی اجراش کنم :دی

بهارنارنج یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ب.ظ

قدم نو رسیده مبارک :)

ممنون :)

: دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

اخی مبارکه

اقا مهم چشم و گردی صورت و اینا نیست ..مهم موهه ..موش به کی رفته ؟:)))

به من نرفته خوشبختانه :دی

نجوا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

ای بابا
هی من منتظرم عکس این برادرزاده جان رو بیارید و بذارید، ببینیم، دلمون باز شه، نمیارید که
اسم ش چی هست حالا؟
سایه پدر و مادرش و عمو ش! سرش باشه :دی

هنوز در حد عکس و اینا نیست، بابام یه جمله عالی در این مورد گفته که شرم حضور دارم بگم :))

ممنون بابت سایه :دی

مهدیه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ http://jahan81.blogfa.com

یعنی الان دیگه راس راسی عمو مسلمی؟

بههه، از این ورا :)
بودم قبلنا، الان دوباره شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد