جر زن!

فکر می کنم عمل نمی کنم
فکر نمی کنم عمل می کنم

فکر می کنم عمل ن...

فکر نمی کنم عمل م...

فکر م...

فکر نمی کنم عمل م...


تو که می دانستی آی کیو ام نمی کشد. چرا این مکعب را گذاشتی توی دستم؟ اصلن خودت بچرخانش، آنقدر بچرخان که آن جمله طلایی جور شود. جر نزن! می دانم می خواهی آن کلمه سه حرفی را جور کنی. همیشه حرف آخرت به همین میم ر گاف ختم شده.

نظرات 2 + ارسال نظر
مشتاق شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ

از این مکعب رنگی ها که باید هر رنگی بره یه طرف دارید بازی میکنید؟

مگه شما بازی نمی کنید؟
خوش به حالتون!

نجوا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

میگفت:
زندگی عین این مکعب 6 رنگ روبیک می مونه! هر وقت میای یه طرفش رو درست کنی می بینی اون طرفه دیگش خراب شده... تا میای از یه دست شدن یه بعدش لذت ببری و به بقیه ی ابعادش بپردازی می بینی همون یه بعدی هم که با هزارتا کلنجار و بدبختی درست کرده بودی به هم ریخته......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد