ویرِ داستایوسکی

بعضی موقع ها دلت می خواد یه کاری کنی که مزه ش فقط تو غیر متعارف بودنشه! مثلاً تو سرمای زیر صفر بستنی زعفرونی میهن بزنی تو رگ! یه چیزی تو مایه های ایراد گرفتنای زنای باردار، اسمش چی بود؟ هاان ویر. خولاصه اینکه ویری داریم این روزها منتها صد البته بدون درد زایمان!

الان تو این سرشلوغی دلم کشیده همه چیو ول کنم دو سه روز تعطیلیه رو بیفتم رو "شیاطین" داستایوسکی بزرگ! چرا داستایوسکی؟ خودمم نمی دونم درست و حسابی -اصاً مگه زن باردار می دونه چرا زغال اخته؟- شاید چون جواب الانامو میده، تواستوی و فاکنر نمی دن می دونم اینو. از کافکا و سلین و بکت و بورخس و... هم خسته شده ام فعلاً! دلم همون فضای شبه مسیحایی و سرشار از جنون و معصیت "ابله" رو می خواد. اصلن دلم لک زده برای تنه زدن های مالیخولیاییه قهرمان(!) "یادداشت های زیر زمینی". من داستایوسکیم میاد میفهمی!!! 

نظرات 6 + ارسال نظر
saharkz یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ

اون ویاره مجید جان:دی
ضمن لایک:دی

عرض کنم که منم تخصص زیادی در این زمینه ندارم :دی اما تا اونجایی که میدونم ویر هم معنی میل خیلی شدید رو میده. اما ویار واژه تخصصی در این مورد خاصه.
ممنون بابت نظر :)

نجوا شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

ما "ویر ش گرفته" رو برای هرکسی که گیر شدید و یهویی میده به یه چیزی استفاده میکنیم.
مثلا ویرم گرفته فلان کار رو کنم، ویرم گرفته برم اونجا و ...
اما اونی که برای زن باردار استفاده میشه، همون "ویار" ئه که بیشتر هم در مورد خوردنی هاست...
مثل ویار آلبالو، وسط زمستون! :دی
بعد نکته ش اینکه ویار لزوما با درد زایمان نیستا، در طول دوران بارداری ئه، پس مشکلی نیست. :)

چی بگم والا...

قاصدک یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

اگر مشکل فقط اینه ، آره می فهمم :)

*****
این روزا کتاب می بینم یه جوری میشم : نه وقت دارم بخونم نه می تونم از خیرش بگذرم :(( فقط وجدان دردش واسم می مونه.

نه خانوم قاصدک، به مشکلات شما یه مشکلِ جدید هم اضافه شده که دیگه اصلا وقت نمیکنید بخونید :))
ما رو قاتی خودتونا نکنید پلیز :دی

مبهم یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ http://indifinite.blogfa.com

امیدوارم بعد این ویار با تهوع و استفراغ باردار گونه ، همراه نباشد به هر حال...

استفراغ مستفراغاشو آقای سارتر و دیگر بروبچس زدن دیگه ما موندیم چی کار کنیم که یه ذره متفاوت باشیم، یه چیزی که زیادی جواد نشده باشه!

قاصدک یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ

کلا من هرجا هر حرفی می زنم ربطش میدن به این مشکل جدید:دی روزگاری داریم هااااا :))

:))
خوب کاری می کنن بچه ها! ولی اگه قول بدین به من شیرینی ویژه بدین، قول میدم طرف شما رو بگیریم و به بچه ها بقبولونم که لازم نیس شیرینی بدین :دی

نجوا چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ

قاصدک جان! گول نخوری

معلوم هس کدوم طرفی هستید شوما؟ نکنه حق السکوت مَشتی گرفتید،رفتید تو جبهه مخالفین؟ آره؟؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد