سوار بر صداها

صداها می آیند
از خاک
از تن،
سوار بر آنها
تو می آیی.
روبروی آینه
شلخته چشمانم را وارسی می کنم.
باز پلک هایم سنگین شده است:
از بی خوابی و بیشتر
از شوق دیدنت در اوهام.

نظرات 4 + ارسال نظر
نجوا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ

عاااااااااالی!
همین.

ممنون!

انارام یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ق.ظ http://nazarbaaz.blogfa.com/

سلام جناب مسلم
عادتم بر اینه که وقتی از دوستی شعری رو می بینم هم نقاط قوت بگم و هم جنبه هایی که گاهی فکر می کنم می تونه بهتر باشه . البته اگه اجازه بدید.
صدا ها می آیند
سوار بر آن ها
تو می آیی
تصویر خیلی زیبایی بود به نظرم و همین طور تعبیر:
شلخته چشمانم را وارسی می کنم.

اما اوهام کمی به نظرم نمی شینهُ اگه یه کلمه لطیف و خیال پردازانه تر جایگزین می کردی شاید بهتر می بود. و فکر می کنم اگه /و بیشتر/ رو تو یه سطر جدا بیاری بهتر بشه یعنی
از بی خوابی
و بیشتر
از شوق دیدنت در اوهام

شاد باشی و شاد

سلام انارانه
ممنون از توجه تون

در مورد اوهام شاید درست بگین و واژه مناسب تری بشه نوشت منتها باید همان اوهام و وهم را برساند. از اول شعر تا "تو می آیی." اوهام صرف اند. و صفت شلخته برای وارسی کردنِ خود در آینه هم فقط برای تاکید گذاشتن بر روی راوی "وهم زده" است.

در مورد انتهای شعر هم چک نویس اولیه دقیقاً به همین فرم بود که شما فرمودین ولی من -شاید به غلط- عادت دارم بیت های آخر را در بیشتر مواقع طولانی کنم.

سپاس

قاصدک سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

فوق العاده بود :)

نوشته هاتون - مخصوصا شعرهاتونو که می خونم یاد حرف یه بنده خدایی میفتم که یکی در میون تو کامنتها اعلام می کرد : نفتی ها زمختن :دی

:)))
خداییش زمختم خوب :دی

انارام چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ http://nazarbaaz.blogfa.com/

سلام جناب مسلم

ببخش از اینکه بدون اینکه بپرسم و به عبارتی اجازه بگیرم لینکت کردم . در واقع گویا این از رسومات وبلاگیه و من خیلی آشنا و هشیار نیستم بهش. اصلاحش کردم.

غریبه نیستم. شما هم منو می شناسی. اما اگه گفتی؟
راهنمایی: از لینک هایی که دارم می تونید اشارات خفیه ای رو دریابید. خیلی سخت نیست. اما ترجیح می دم لذت یک کشف برای چند ثانیه هم که شده شادتون کنه.

خوب راستشو بخواین از لینکا فهمیدم جز کدوم دسته از دوستام هستین. ولی خب تشخیص اینکه کدوم هستین سخت بود. تا اینکه بلاخره یکی از دوستان مشترک لوتون داد :دی
خیلی خوشحال شدم که میخونید :)
منم حتماً سر میزنم بعد از این.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد